امروز:5 اردیبهشت 1403

SecuTABLET‌ تبلت جدید بلک بری ، آی بی ام و سامسونگ

بلک بری ، آی بی ام و سامسونگ در ساخت یک تبلت جدید به هم پیوسته اند. این سه شرکت بزرگ برای ساخت تبلت SecuTABLET‌ با یکدیگر همکاری می کنند. این سه شرکت قصد دارند تا تبلتی بسیار امنیتی را روانه بازار کنند. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که گفته شد بلک بری ، آی بی ام و سامسونگ قصد دارند که با یکدیگر یک محصول امنیتی با نام SecuTABLET‌ را روانه ی بازار کنند. آنگونه که به نظر می رسد این تبلت نسخه ی بسیار امن گلکسی تب اس می باشد. گلکسی تب اس محصول سامسونگ بوده اما شرکت های بلک بری و آی بی ام کار های امنیتی این تبلت را انجام خواهند داد.

بلک بری با فناوری SecuSMART که سال گذشته آن را تصاحب کرد تجهیزات امنیتی را به این تبلت می افزاید و آی بی ام نیز بر روی نرم افزار امنیتی SecuTABLET‌ کار خواهد کرد.
آن گونه که به نظر می رسد این سه شرکت در پی تصاحب ادارات و شرکت ها می باشد. زیرا که در این محل ها امنیت دیتا و اطلاعات بسیار مهم است.
درباره ی این تبلت گفته می شود که در صورتی که ویروسی بر روی گوشی شما باشد نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.البته نباید در دنیای تکنولوژی به این موارد بسنده کرد زیرا که هکر ها هر روز در حال پیشرفت هستند.

این تبلت قرار است با صفحه نمایش 10.5 اینچی و با تراکم پیکسلی 288 پی پی آی عرضه شود. این تبلت همچنین از پردازنده ی اگزینوس ۵۴۲۰ استفاده خواهد کردو دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود. قیمت این تبلت 2380 دلار قیمت دارد و به گفته ی منابع این تبلت در اینده در دست دولتمردان آلمانی و کانادایی قرار خواهد گرفت.