امروز:31 فروردین 1403

محبوبیت اپل واچ در امریکا فقط 31 درصد می باشد

اپل چند روز پیش ساعت اپل واچ خود را در انواع مختلف معرفی کرد. این ساعت ها که رنج نوع و قیمتی زیادی دارند با امکانات جدید و خوبی معرفی شدند.اما نکات جالبی در مورد این ساعت مورد بحث می باشد. یکی از این موارد می توان به مصرف گرایی و یک وسیله ی جدید بدون فایده اشاره کرد. شاید بگویید که کمی این بحث اغراق است و استفاده دارد اما نظر سنجی ها هم با این حرف تا حدودی موافقند. با اریامونز همراه باشید.

اپل واچ چندی پیش معرفی شد و ما در آریامونز بررسی ویدئویی این ساعت و بررسی بند های مختلف این ساعت را قرار دادیم. همچنین بررسی باتری اپل واچ را برای شما قرار دادیم. اما اینک به بررسی محبوبیت اپل واچ می پردازیم.

همانطور که در مقدمه اشاره شد درست است که ساعت هوشمند تا اندازه ای به دنیای تکنولوژی بوی خاصی می بخشد اما آیا برطرف کننده نیاز های انسان در حال حاضر می باشد. باید بدون هیچ طرفداری ای نه گفت. البته ساعت های هوشمند مقرون به صرفه تا اندازه ای راه را برای خرید باز می گذارند اما ساعت اپل با قیمت های خود این سوال را به وجود می آورد که آیا مردم هم از این ساعت خوششان آمده است یا خیر؟

در جدیدترین نظرسنجی در آمریکا 69 درصد مردم علاقه ای به خرید اپل واچ ندارند. در این آمار 47.5 درصد مردم هیچ جذابیتی در این ساعت ندیده اند و 22.1 از این ساعت خوششان نیامده است و 9.4 درصد با معرفی این ساعت بسیار خوشنود شده اند و 15.2تا حدودی  از این ساعت خوششان آمده است و 5.8 درصد درباره این ساعت نظری ندارند.

با این امار به نظر می رسد که این کمپانی باید در امکانات این ساعت در نسل های بعدی تجدید نظر کند. نظر شما چیست؟ ایا اپل واچ راضی کننده بود؟