امروز:7 اردیبهشت 1403

گلکسی تب اس 2 برای تست به هند وارد شد؛ نتایج بنچمارک گلکسی اس 2 منتشر شد

zauba از ورود یک گلکسی تب اس 2 ، 8 اینچی به کشور هند برای تست خبر داد. zauba که از شرکتی است که واردات و صادرات کالا ها در هند را زیر نظر دارد . این شرکت در گذشته نیز چند دستگاه را که برای تست به هند وارد شده بودند را فاش کرد. اما اینک گلکسی تب اس 2 8 اینچی را فاش ساخته که برای تست به هند وارد شده است. با آریامونز همراه باشید.

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8-is-sent-to-India-for-testing

گلکسی تب اس 2 که در آینده معرفی خوهد شد بر اساس اطلاعات در باریکتریم نقاط خود به ضخامت 5.4 میلی متر می رسد که این مقدار از آیپد ایر 2 اپل با ضخامت 6.1 میلیمتر نیز کمتر است. همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده این تبلت از نسبت 4 به 3 در نمایشگر خود استفاده می کند و مانند سایر محصولات سامسونگ با نمایشگر سوپر امولد راهی بازار خواهد شد.
تبلت گلکسی تب اس 2 در دو نوع 8 اینچی و 9.7 اینچی عرضه خواهد شد. در هنگام تست این تبلت در گیگ بنچ این تبلت از یک پردازنده ی اگزینوس5433 استفاده می کرده است که به احتمال زیاد تا معرفی این محصول پردازنده ی آن نیز ارتقا پیدا می کند. همچنین رم استفاده شده در این تبلت یک رم 3 گیگابایت می باشد. سامسونگ در این تبلت خود نیز یاز دوربین 5 مگاپیکسلی و 2.1 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

The-tablet-goes-through-a-benchmark-test
سامسونگ در گلکسی تب اس 2 از یک باتری 3850 میلی امپر ساعتی بهره برده است و حافظه ی داخلی ان نیز 32 گیگابایت می باشد.

باید صبر کنیم و ببینیم نتایج این بنچمارک درست است و سامسونگ تغییر ی در تبلت خود نداده است.