امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت زمان عرضه ویندوز 10 تابستان 2015 اعلام کرد

مایکروسافت چندی پیش از ویندوز 10 خود پرده برداری کرد. بعد از آن مایکروسافت نسخه های پیش نمایش زیادی از ویندوز 10 را برای بررسی عیوب ارائه کرد تا بازخورد کاربران را دریافت کند. اما تا به اکنون زمان مشخصی برای عرضه این نسخه از ویندوز مشخص نشده بود. سه شنبه تری میرسون یکی از مدیران توسعه ویندوز مایکروسافت بیان کرد که این ویندوز در تابستان عرضع خواهد شد. اما هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است. با آریامونز همراه باشید.

مایکروسافت چندی است که نشخه های پیش نمایش ویندوز 10 را ارائه کرده است. مایکروسافت دیروز زمان عرضه ی ویندوز 10 را تابستان 2015 اعلام کرد. بر اساس گفته های مایکروسافت قرار است که ویندوز 10 در تابستان 2015 برای 190 کشور و در 111 زبان عرضه شود.

تری میرسون درباره عرضه ی ویندوز دیروز اینگونه بیان می کند:

ما براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به خوبی در حال توسعه‌ی ویندوز هستیم. ویندوز 10، تابستان سال جاری میلادی در ۱۹۰ کشور جهان و با پشتیبانی از ۱۱۱ زبان روانه‌ی بازار خواهد شد.

همچنین تری میرسون در وبلاگ شخصی خود تعداد کاربران ویندوز را 1.5 میلیارد نفر اعلام کرد که این مقدا بیش از 20 درصد جمعیت جهان را شامل می شود.

به هر حال مایکروسافت در ویندوز 10 تجربه های خود در ویندوز 8 را نیز استفاده کرده است و اینک زمان جذب کاربران بیشتر است. این شرکت در ویندوز 8 خود با مشکلاتی برخورد کرد. بسیاری ویندوز 7 را ترجیح می دادند و همین مشکل این شرکت را برای همه گیر کردن ویندوز 10 ترغیب می کند. مایکروسافت در ویندوز 10 خود امکانات بسیار جالب و جدیدی مانند کورتانا و هالو قرار داده است. ما در گذشته کورتانا را بررسی کردیم. کورتانا دستیار صوتی ویندوز 10 می باشد که می توانید فرمانی صوتی را به آن داده و از ان پاسخ دریافت کنید. هالو نیز امکان جدید ویندوز 10 برای ورود به ویندوز و مسائل امنیتی می باشد که با تشخیص چهره و تشخیص چشم و اثر انگشت به شما کمک می کند.

مایکروسافت ویندوز 10 خود را به صورت رایگان در اختیار دارندگان ویندوز 7 و 8 قرار می دهد و با این کار بسیاری را برای اپگرید ترغیب می کند.

نظر شما در این مورد چیست؟