امروز:1 اردیبهشت 1403

بررسی باتری اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9)

گوشی اچ تی سی ام 9 معرفی شد. هنوز این گوشی عرضه نشده است اما جی اس ام آرنا بررسی ویژه ای از باتری اچ تی سی وان 9 انجام داده است. در رابطه با باتری گوشی حتما می دانید که یکی از مهمترین اجزای گوشی همراه باتری آن است. دلیل آن هم کاملا مشخص است. گوشی همراه شما فقط به باتری بسته است و در صورتی که باتری آن تمام شود تمام کارایی ان به یک باره به صفر می رسد. پس در هر گوشی ای اولین چیز بعد از قدرت گوشی، بررسی قدرت باتری است. ما امروز در آریامونز بررسی باتری اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) را برای شما آماده کرده ایم . با آریامونز همراه باشید.

اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) یکی از پرچم داران سال 2015 می باشد. این شرکت که در نمایشگاه بارسلون از ام 9 خود پرده برداشت یک گوشی با اسنپدراگون 810 را معرفی کرد. اسنپدراگون 810 چیپست جدید اچ تی سی ام 9 می باشد که این گوشی را با قدرت خود پشتیبانی می کند. این پردازنده با مشکلات گرم شدن رو به رو بوده است و اچ تی سی نیز تا حدودی این مشکل را حل کرده است. اما باز هم این گوشی تا حدودی داغ می کند. به هر عنوان اچ تی سی در گوشی ام 9 خود از یک نمایشگر FHD استفاده کرده است. در باتری یک گوشی نمایشگر بسیار مهم است و شما می توانید تاثیر نمایشگر در عمر باتری را در حرف های هوآوی در انتقاد از نمایشگر های 4K در یابید. به هر عنوان در تست باتری اچ تی سی ام 9 از نسل قبلی خود بدتر بوده است اما باز هم قابل قبول است. نتایج به صورت خلاصه در زیر امده است:

One-M9-battery-life

همانطور که در نتایج بالا مشخص است این گوشی برای مکالمه در شبکه ی 3G حدود 20:45 دوام میاورد و برای وبگردی نیز حدود 7:30 دوام می آورد و در تست پخش ویدئو نیز 8:21 ساعت دوام آورده است.

بد نیست ظرفیت این باتری را نیز در اینجا اضافه کنیم. ظرفیت باتری اچ تی سی وان ام 9 2840 میلی آمپر ساعت می باشد.

نظر شما در مورد این تست چیست؟ ایا قدرت باتری اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) خوب است؟