امروز:10 فروردین 1403

کورتانا در ویندوز 10 سفارشات پستی را پیگیری می کند

کورتانا ی ویندوز 10 هر روز با قابلیت های جدید خود پا به عرصه می گذارد و مایکروسافت در تلاش است که این دستیار صوتی را به یک دستیار بسیار عالی تبدیل کند. این دستیار صوتی که در ویندوز 8.1 بر روی موبایل های ویندوز فونی بود اینک پا را فرا تر گذاشته و حالا به بخش جدا ناپذیر ویندوز 10 در تمام وسایل تبدیل شده است. این دستیار از زمان معرفی ویندوز 10 تا به اکنون و قبل از عرضه نسخه ی نهایی ویندوز 10 با تغییرات و به روزرسانی های جدی ای رو به رو شده است. چندی پیش خبر هایی از این که کورتانا با قابلیتی عرضه خواهد شد که برنامه نویسان بتوانند آن را در برنامه های خود استفاده کنند و اینک خبر هایی از پیگیری وضعیت بسته توسط کورتانا منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

کورتانا که بخش مهم ویندوز 10 به شمار می آید اینک تغییرات جدیدی را تجربه می کند و بعد از پیش بینی اسکار 2015 می خواهد بیش از پیش مفید باشد و حالا مانند گوگل now می تواند وضعیت سفارش پستی شما را پیگیری کند. این قابلیت جدید به پیشرفته تر شدن کورتانا کمک شایانی می کند و کسانی که خرید های اینترنتی زیادی انجام می دهند باید از این موضوع خوشحال باشند.

البته منبع این خبر را باید موثق بدانید. این اطلاعات به وسیله ی یکی از کارکنان ردموندی ها در صفحه ی توییتر آن منتشر شده است. عکس منتشر شده در زیر آمده است:

cortana-track-360x640

با این کار باید اماده باشیم که با تغییر وضعیت سفارشات نوتیفیکیشن آن را در Action center ویندوز 10 ببینیم.