امروز:7 اردیبهشت 1403

موسس وان پلاس: نام پرچم دار بعدی وان پلاس، وان پلاس 2 خواهد بود؛ وان پلاس خود را در کنار اپل و سامسونگ و اچ تی سی می بیند

وان پلاس با معرفی اولین محصول خود یعنی وان پلاس وان خود، خود را به سرعت به جهانیان معرفی کرد. این شرکت با عرضه ی این گوشی خود را نقل محافل کرد. این گوشی با قدرت و قیمت خوب خود یک شرکت چینی دیگر را در صدر جهان وارد کرد. اینک سال 2015 می باشد و باید منتظر گوشی جدید وان پلاس باشیم. دیروز در شبکه ی ردیت Carl Pei یکی از موسسان وان پلاس به سوالات کاربران پاسخ داد. اظهارات Carl Pei در این بحث ها بسیار مهم بود. با آریامونز همراه باشید.

Carl Pei دیروز به سوالات جالبی جواب داد یکی از مهمترین سوالات نام پرچم دار بعدی این شرکت بود. که Carl Pei نام وان پلاس 2 را تایید کرد. همچنین در این بحث و پاسخ سوالات باید به اعتقاد Carl Pei اشاره کرد و آن بهترین های سال 2015 و پرچم داران واقعی جهان در سال 2015 می باشد. Carl Pei در مورد بهترین پرچم داران فقط 4 گوشی را پرچم دار واقعی می داند و گوشی های پرچم دار سونی و الجی را از مجموعه پرچم داران جهانی حذف کرده است. Carl Pei در مورد بهترین گوشی های چهار گوشی گلکسی اس 6، اچ تی سی ام 9، آیفون 6 اس و گوشی وان پلاس 2 را جز بهترین ها می داند.

OnePlus-One-2-influential-01

وان پلاس 2 به احتمال زیاد با صفحه نمایش 5.5 اینچی و پردازنده ی اسنپدراگون 810 و به همراه 4 گیگابایت رم عرضه شود. باید دید که وان پلاس چه چیزی برای نشان دادن به جامعه ی جهانی دارد.