امروز:10 فروردین 1403

ادغام بیشتر اپلیکیشن فیسبوک با واتس اپ

سال گذشته و زمانی که فیسبوک با قیمت تمام شده‌ی حدودا ۲۲ میلیارد دلار، واتس اپ را به دست آورد، اعلام کرد این سرویس همچنان به صورت مستقل از فیسبوک به کار خود ادامه خواهد داد اما حالا فیسبوک تصمیم گرفته است اپلیکیشن‌های این دو سرویس را با هم ادغام و هماهنگ‌تر کند. بدون شک هدف فیسبوک از خرید واتس‌ اپ و اعمال این تغییرات فیسبوک محبوب‌تر نمودن اپلیکیشن خودش و واتس‎اپ بوده است و حالا از طریق آگهی هایی که در اپ فیسبوک به فروش می رساند، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد.

 

در نسخه‌ ۳۱٫۰٫۰٫۷٫۱۳ اپلیکیشن فیسبوک، گزینه‌ای اضافه شده تا کاربران به راحتی بتوانند محتوای مورد نظر خودشان را در واتس اپ ارسال نمایند. البته این قابلیت در دسترس همه کاربران نیست و صرفا افرادی که به نسخه های بتای اپلیکیشن فیسبوک دسترسی دارند می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

 

New button allows Facebook users to share news with WhatsApp subscribers

 

 

 

همچنین به تازگی امکان برقراری تماس صوتی به واتس اپ اضافه شده است و حالا شایعاتی مبنی بر اینکه فیسبوک قصد دارد در اپ مستقل خود نیز این امکان را برای کاربران فیسبوک، فراهم آورد به گوش می‌رسند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.