امروز:7 اردیبهشت 1403

بررسی فروش اپل واچ در روز اول: اپل واچ موفق نخواهد بود

در گذشته اگر با ما بوده باشید حتما می دانید که طی تحقیقی فقط 31 درصد از آمریکایی های به اپل واچ علاقه نشان دادند. این ساعت در یک کلام محصول خوبی است اما در نهایت باید بدانید که هیچ نیازی به آن نخواهید داشت. دیروز خبر هایی مبنی بر پیش فروش ساعت های اپل در کمتر از 6 ساعت منتشر شد. حالا باید بدانید که Tavis McCourt یکی از محققان شرکت مالی Raymond James در مورد ساعت اپل پس از روز اول پیش فروش سهام کوپرتیونی های را کمتر از قبل می داند. این شرکت در گزارش های خود از اپل می گوید که این شرکت نمی تواند انتظار سرمایه گداران را با اپل واچ برآورده کند. این شرکت همچنین می گوید که با توجه به بررسی های مختلف انجام شده از این ساعت همه بر این باورند که اپل واچ یک ساعت خوب است اما در نهایت بدون آن هیچ مشکل نخواهید داشت و یک زندگی شیرین را تجربه خواهید کرد. با آریامونز همراه باشید.

اقای Tavis McCourt در مورد ساعت جدید اپل ذکر می کند میزان سود این شرکت از این ساعت مهم نیست اما این مهم است کهاپل بتواند میزان قابل ملاحظه ای از این ساعت ها را به فروش برساند. در صورتی که نتواند سرمایه گذاران به این فکر می کنند که اپل دیگر نمی تواند در زمینه های جدید نو آوری داشته باشد.

دیروز نیز در مطلب فروش ساعت اپل در 6 ساعت بیان کردیم که اپل ممکن است ترفند تبلیغاتی برای اپل واچ خود در نظر گرفته باشد. به گونه ای که با استفاده از آن در ذهن افکار عمومی بگنجاند که این ساعت طرفداران زیادی دارد. اما باید بدانید دیروز یکی از مواردی که بحث بر انگیز بود این بود که اپل میزان موجودی را اعلام نکرد. در یک کلام می تواند موجودی پیش فروش 1 عدد ساعت باشد و یا 1 میلیون!