امروز:31 فروردین 1403

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس با جنس بدنه ی قوی تر معرفی خواهند شد

یکی از بزرگترین مشکلات آیفون در سال گذشته تبلیغات منفی علیه آیفون 6 این شرکت بود. این تبلیغات که حتما شما هم از آن خبر دارید تبلغات منفی خم شدن آیفون 6 از دکمه های تنظیم صدای آن بود. اما به نظر می رسد که اپل برای آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس برنامه ای دارد. با آریامونز همراه باشید.

خم شدن آیفون 6 و آیفون 6 پلاس یک مشکل بزرگ برای اپل بود اما اپل در قبال این موضوع یک موضع گیری خوب انجام داد و آن را استاندارد اعلام کرد. به هر حال چه استاندارد و چه غیر استاندارد، مهم این است که حتی با فشار های غیر استاندارد هم آیفون خم به ابرو نیاورد. در جدیدترین اخبار به نظر می رسد که اپل برای آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خود برنامه ای دارد. یک منبع تایوانی از تغییر جنس آیفون 6 اس خبر می دهد. طبق این گزارش آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با آلیاژ جدیدی از آلومینیوم از سری 7000 ساخته خواهد شد. این آلیاژ همان آلیاژی است که اپل برای اپل واچ آن را انتخاب کرده است.

بر طبق آمار این آلیاژ در حدود 60 درصد از آلیاژ فعلی قوی تر است و علاوه بر قدرت بیشتر در حجم برابر این آلیاژ سبک تر نیز می باشد.

از جمله تغییرات دیگری که قرار است در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس مشاهده کنیم استفاده از تکنولوژی Force touch می باشد. با این تکنولوژی گوشی به میزان فشار دست نیز حساس خواهد بود و می توان در برنامه های آینده این مورد جای بگیرد. همچنین شایعات از رم دو گیگابایت برای آیفون 6 اس خبر می دهند. همچنین به نظر می رسد که اپل قرار است در کنار این دو گوشی گوشی سومی با نام 6 سی و با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی کند.