امروز:6 اردیبهشت 1403

3.7 میلیون کاربر از نسخه های پیش نمایش ویندوز 10 در حال حاضر استفاده می کنند

ویندوز 10 چند ماه پیش معرفی شد و اینک نسخه های پیش نمایش آن برای عیب یابی عرضه می شود. در این حین تغییرات کلی نیز در این ویندوز ایجاد می شود. به هر حال این نسخه های هیچ کدام نسخه نهایی نیست و نسخه نهایی ممکن است با تغییرات دیگری همراه باشد. به هر حال مایکروسافت در بیلد 2015 بیان کرد که در حال حاضر 3.7 میلیون کاربر از  نسخه های پیش نمایش ویندوز 10 بر روی رایانه و گوشی استفاده می کنند. با آریامونز همراه باشید.

هر روز به زمان عرضه ی ویندوز 10 نزدیک می شویم و اینگونه که معلوم است کاربران بیشتری برای تست این ویندوز پیش قدم شده اند. در آماری که ویندوز اینساید در ماه ژانویه منتشر کرد تعداد کاربرانی که از ویندوز 10 استفاده می کردند 2.2 میلیون کاربر بود که با توجه به رفع باگ ها و اضافه شدن امکانان جدید، این تعداد به 2.7 میلیون کاربر رسیده است.

یکی از بهترین کار های مایکروسافت در مورد ویندوز 10 را می توان برنامه ویندوز اینسایدر نام برد. در این پروژه کاربران به راحتی با ویندوز کار کرده و مشکلات خود را در مورد این ویندوز به مایکروسافت انتقال می دهند و مایکروسافت نیز این مشکلات را دیده و حل می کند و این گونه مایکروسافت به صورت مستقیم از مشکلات با خبر شده و همچنین از استقبال آینده ی ویندوز 10 مطمئن می شود.

باید بدانید که windows insider حتی بعد از عرضه ی ویندوز 10 نیز ادامه خواهد داشت و به راحتی می توانید مشکلات خود را به مایکروسافت گزارش کنید.