امروز:6 اردیبهشت 1403

بیش از 3.7 میلیون نفر در ویندوز اینسایدر ثبت‌نام کرده‌اند

مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا ویندوز 10 بر روی موبایل بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد و به همین دلیل برنامه ویندوز اینسایدر را معرفی کرده بود تا بتواند بازخورد کاربران را دریافت کند. ویندوز اینسایدر جدیدترین نسخه ویندوز 10 را بر روی گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند.

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2015 خود اعلام کرد که در حال حاضر 3.7 میلیون نفر در برنامه اینسایدر ثبت نام کرده‌اند در حالی که این آمار تا چند ماه پیش 2 میلیون نفر بوده است که این موضوع به سرعت پیشرفت و این برنامه و محبوبیت ویندوز 10 برای موبایل اشاره دارد.

مایکروسافت تمام تلاش خود را میکند تا یک سیستم‌عامل بهینه ارائه کند و برای این کار تمرکز زیادی بر بازخورد کاربران خود دارد و به همین خاطر بصورت مستمر بروزرسانی‌هایی را برای افرادی که در ویندوز انسایدر ثبت‌ نام کرده‌اند ارسال می‌کند تا 3.7 میلیون نفری که در این برنامه ثبت نام کرده‌اند، نظرشان را در مورد ویندوز 10 و امکانات آن با مایکروسافت به اشتراک بگذارند تا مایکروسافت نقاط ضعف و قدرت سیستم عامل خود را بشناسد. بنابراین هرچه زمان طولانی‌تری بگذرد، بازخوردهای دریافت شده نیز بیشتر خواهد بود و مایکروسافت می‌تواند سیستم عامل بهتری را ارائه کند.

ارسال بسته‌های بروزرسانی از طرف مایکروسافت به کاربران ویندوز اینسایدر تا زمان ارائه نسخه نهایی ویندوز 10 برای توسعه دهندگان ادامه خواهد داشت.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.