امروز:1 اردیبهشت 1403

مقایسه اچ تی سی htc one M9 در مقابل iphone 6

 

HTC-One-M9-vs-iPhone-6

 

آیفون 6 سرعت لود و عملکرد خوبی را در میان بسیاری از اسمارت‌فون‌هایی که وجود دارد داشته است و غالب کاربران این اسمارت‌فون از سرعت پردازشی بسیار راضی هستند. One M9 نهم اکنون پیشتازی را در شرکت اچ تی اسی به دست گرفته که دارای  اسمارت‌فونی فوق العاده قدرتمند است. دو اسمارت‌فون قدرتمند و محبوب اچ تی سی  htc One M9 و 6 iphone در مقابل هم قرار گرفته‌اند تا از نظر سرعت سنجیده شوند. کدام یک سریع تر است؟

یک تست روی این دو گوشی صورت گرففته که براساس آن سرعت iphone 6 و One M9 مانند بقیه تست‌ها سرعت می‌باشد، به گونه‌ایی که بر روی هر دو اسمارت‌فون اپلیکیشن‌‌هایی یکسان نصب شده است و هم زمان این اپلیکیشن‌ها روی این دو اسمارت‌فون اجرا می‌شود تا سرعت لود هر کدام سنجیده شود. همچنین هر دو اسمارت‌فون به یک شبکه اینترنت وصل هستند.

نتایج این تست:

در ابتدای این تست سرعت htc One M9 در سه اپلیکیشن اول شامل بخش تلفن و مخاطب‌ها و بخش پیام‌ها؛ خوب بود و از iphone 6 پیشی گرفت ولی سرعت لود آیفون در اپلیکیشن دوربین و همچنین گالری بیشتر از M9 بود. همچنین عملکرد خارق العاده مرورگر Safari آیفون نسبت به گوگل کروم، این اسمارت فون را در این تست بسیار قوی‌تر کرد. نسخه این دو اسمارت‌فون در این تست به این گونه است که نسخه اندروید One M9 ورژن 5.0.2 و نسخه آیفون: iOS 8.3 می‌باشد. نتیجه این تست در این جدول مشخص شده است.

htc-one-m9-vs-iphone-6