امروز:31 فروردین 1403

اپل سرویس استریم موزیک خود را در WWDC 2015 معرفی نخواهد کرد

اپل اعلام کرد که سرویس جدید موسیقی خود را معرفی کند. این سرویس جدید بر اساس اخبار گذشته به نظر می رسید که در کنفرانس  WWDC 2015 معرفی شود. اما جدید ترین خبر ها حاکی از آن است که این سرویس قرار نیست در WWDC 2015 معرفی شود. با آریامونز همراه باشید.

در گذشته به نظر می رسید که اپل با اعلام معرفی شدن سرویس جدید استریم موسیقی، به دنبال معرفی این سرویس در کنفرانس WWDC 2015 در شهر سانفرانسیسکو است. اما جدید ترین خبر ها این احتمال را رد می کنند.

بیلبور یک نشریه ی موسیقی است که در مورد سرویس استریم موسیقی اپل نظر دیگری را ابراز می کند. بیلبورد در مورد سرویس استریم موسیقی اپل، آن را بدون وجود خواننده های معروف دور از ذهن می داند و بر اساس پیش بینی این نشریه این سرویس در WWDC 2015  معرفی نخواهد شد و این سرویس بعد از ماه ژوئن معرفی خواهد شد.

یکی از افراد نشریه بیلبورد در مورد تاریخ معرفی سرویس جدید استریم اپل می گوید:

ژوئن تاریخ انتشار این سرویس نخواهد بود.

در مورد سرویس استریم اپل می تواند گفت که اپل با ایجاد این سرویس به رو در رویی مستقیم با اسپیتیفای خواهد رفت. اسپیتیفای سرویس استریم موزیک است که قیمت ماهانه 10 دلاری را از کاربران دریافت می کند. در گذشته خبر هایی از قیمت 7.99 دلاری سرویس اپل به بیرون درز کرد اما به تازگی این قیمت همان 10 دلار اسپیتیفای بیان شده است.

اشتراک گذاری