امروز:7 اردیبهشت 1403

همکاری شرکت اپل و نیکون برای توسعه دوربین های دیجیتال

شرکت اپل سعی می کند هرساله کیفیت دوربین تلفن های هوشمندش را افزایش دهد و این یک عامل مهم در فروش بالای گوشی های آیفون بوده است . این گوشی با دوربین با کیفیتی که دارد یکی از بهترین گوشی ها در زمینه عکاسی است و وب سایت فلیکر نیز شاهد این ادعا است .

چندماهی به گوش می رسد که شرکت اپل و شرکت نیکون در یک پروژه قصد همکاری دارند که این پروژه محرمانه در ماه مارس برملا شد و مشخص شد که مهندسان شرکت نیکون در شرکت اپل که در شهر کوپرتینو واقع است ،کار می کنند . اطلاعاتی غیررسمی از وب سایت نیکون منتشر شده است که نشان می دهد دو شرکت اپل و نیکون در حال توسعه یک اپلیکشین در سیستم عامل iOS هستند .

این ادعای منطقی ای به نظر می آید ،چون اپل به کیفیت بالای دوربین هایش مشرف است و می خواهد با یکی از بهترین و پرآوازه ترین سازنده های دوربین های دیجیتال در دنیا همکاری کند .

مهندسین نیکون در شرکت اپل در حال توسعه این اپلیکیشن هستند که از طریق این اپلیکیشن ، افرادی که دوربین دیجیتال نیکون را دارند می توانند با آیفون یا آیپد خود ارتباط برقرار کند و از طریق این همکاری اپل و نیکون ویژگی های جدیدی را به دوربین شان اضافه کنند . کاربران می توانند فیلترهای جدیدی را برای دوربین شان بخرند که آیفون از طریق این اپلیکیشن و اینترنت وای فای آنها را به مدل های جدیدتر دوربین های دیجیتال نیکون می فرستد.

انتظار می رود دوربین های سری Coolpix بتوانند از این اپلیکیشن در حال توسعه بهره مند شود و کاربران قادر شوند ویژگی های جدیدی را به دوربین شان اضافه کنند . باید منتظر خبرهایی از اپل درباره همکاری اش با شرکت نیکون باشیم …

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم