امروز:5 اردیبهشت 1403

سونی پلی استیشن 4 را به مدیا پلیر اختصاصی مجهز می کند

یکی از محبوب ترین و پر سودترین محصولات شرکت سونی پلی استیشن 4 بوده است که از زمان معرفی تا کنون فروش بسیار بالایی داشته است.حال سونی تصمیم گرفته تا قابلتی که دوستداران این محصول مدتهاست منتظر آن هستند را به پلی استیشن 4 اضافه کند و (PS4) را با مدیاپلیر اختصاصی این شرکت مجهز کند.با آریامونز همراه باشید…

سونی بالاخره یک اَپ مخصوص مدیا پلیر به PS4 اضافه کرد، این خبر قبل از کنفرانس خبری E3 منتشر شد. کاربران PS4 آیکون این نرم‌افزار جدید را در محیط محتوای کنسول خواهند دید و به سادگی با انتخاب آن خواهند توانست تا نرم‌افزار مدیا پلیر را از PS استور دانلود کنند.

فرمت هایی که نرم افزار پشتیبانی می کند MKV، AVI، MP4، MPEG3، MP3 و AAC و … می باشد.پس به راحتی می توان از بیت تورنت استفاده کرد و این عالیست.

 

در مقابل ایکس باکس وان مایکروسافت، پشتیبانی از فایل‌های مختلف با فرمت‌هایی مثل MKV را مدتیست ارائه داده و تا قبل از اضافه شدن مدیا پلیر به پلی استیشن 4، بهترین گزینه برای دارندگان PS4 استفاده از Plex برای استریم محتوای رسانه‌ای بود.

با مدیا پلیر اختصاصی دارندگان PS4 به راحتی می‌توانند کنسول خود را به سرور مدیای خانگی متصل کرده یا با اتصال یک فلش موسیقی یا فیلم را بر روی PS4 اجرا کنند.

کدام را انتخاب می کنید ایکس باکس وان مایکروسافت و یا پلی استیشن 4 سونی؟

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی