امروز:1 اردیبهشت 1403

AT&T با کاهش سرعت مشتریان طرح های نامحدود و عدم آگاه کردن آنان،100میلیون دلار جریمه شد

شرکت AT&T بدلیل گمراه نمودن مشتریان در مورد طرح‌های نامحدود اینترنت روی تلفن‌های همراه از جانب کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده به پرداخت جریمه ۱۰۰ میلیون دلاری متهم شد. با آریامونز همراه باشید…

به گفته FCC شرکت AT&T قانون نیاز به شفافیت را در خصوص پهنای باند داده‌ها نقض نموده،این عمل به صورت کاهش سرعت مشتریانی طرح‌های نامحدود عدم آگاه نمودن آن‌ها انجام گرفته.

یکی از سخگویان آژانس بیان داشته است که این میزان جریمه، بیشترین مقداری است که تا کنون توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تعیین شده است. این در حالی است که AT&T مدعی شده که این کاهش سرعت را به منظور انجام خدمات بهتر انجام داده است و تصریح نموده است که مشتریان این طرح‌ها به اندازه کافی از این مسئله مطلع بوده‌اند.

همچنین این سخنگو  اظهار داشته است که این اپراتور “به شدت به‌دنبال مباحثه در خصوص اظهارات FCC است.” علاوه بر این در حال حاضر آژانس این عمل را به عنوان “یک روش معقول و مشروع” برای مدیریت منابع شبکه که سود آن برای تمامی مشتریان است، شناسایی کرده است.

آژانس نیز چنین اعلام کرده است که “هزاران” شکایت در رابطه با طرح‌های نامحدود AT&T از سال ۲۰۱۱ مطرح گردیده و بسیاری از افراد ادعا نموده‌اند که گمراه شده‌اند و یا با سیاست‌های عمدی AT&T مبنی بر کاهش سرعت جریان داده شگفت‌زده شده‌اند.

هم اکنون باید منتظر ماند نتیجه مباحثه AT&T و کمیسیون چه خواهد شد.

اشتراک گذاری

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی