امروز:31 فروردین 1403

اولین نسل آی‌پد مینی اپل بازنشسته می شود

آی پد مینی 1 اپل با تصمیم جدید شرکت اپل دیگر در وب‌سایت اپل یا در اپل‌استور مشاهده نخواهند شد و از رده خارج خواهد شد.با آریامونز همراه باشید…

آی‌پد مینی اصلی با قیمت ۲۴۹ دلار در ابتدای امر روانه باز شد که ارزان‌ترین قیمت اولیه تبلت‌های اپل تا زمان معرفی آ‌ی‌پد مینی ۳ به حساب می‌آید و اکنون  با خارج شدن آی‌پد مینی از لیست فروش، در حال حاضر ارزان‌ترین تبلت موجود در بازار اپل ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

کاربران آی پد از این پس فقط گزینه های  آی‌پد مینی ۲، آی‌پد مینی ۳ و آی‌پد ایر و نهایتا آی‌پد ایر ۲ را برای خرید پیش رو خواهند داشت که همگی از صفحه‌نمایش رتینا بهره‌مند هستند.

سخنگوی اپل اعلام کرد از این به بعد کلیه مدل‌های آی‌پد مینی و آی‌پد ایر ارائه‌شده توسط اپل از پردازنده با معماری ۶۴ بیتی و صفحه‌نمایش رتینا با رزولوشن بالا بهره‌مند خواهند بود.این در حالی است که آی‌پد مینی در سال ۲۰۱۲ با صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچی و به‌طور متمایز از نسخه ۹.۷ اینچی آی‌پد اصلی معرفی شده بود. بنابر اعلام محققان، آی‌پد مینی با ثبت آمار ۶۰ درصد فروش در میان آی‌پدها، محبوب‌ترین تبلت اپل بود اما در سه‌ماهه اول سال جاری میزان فروش آن به ۱۷ درصد تنزل یافت.

با توجه به قیمت آی پد مینی اولیه کارکرد آن را چطور ارزیابی می کنید؟

 

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی