امروز:1 اردیبهشت 1403

مایکروسافت سرویس جستجوی ویدیوی Bing را ارتقا داد

شاید هیچ وقت نشود گفت که سرویسی بتواند از یوتیوب بهتر عمل کند ،اما مایکروسافت با ارتقای سرویس جستجوی ویدیو در Bing پا به عرصه رقابت نهاد که اکنون شما می توانید با یکبار استفاده از این سرویس این تغییرات چشمگیر را احساس کنید و شاهد قابلیت های جدید آن باشید.

 

مایکروسافت توانسته است با ارتقای این سرویس و ایجاد تغییرات اساسی بر روی سرچ ویدیو Bing، این سرویس را جذاب و کاربردی کند.این سرویس به گونه ای عمل میکند که شما می توانید پس از وارد کردن نام فیلم مورد نظر ، پیش نمایشی از آن را در همان صفحه ی نتایج مشاهده کنید و بعد تصمیم بگیرید ،همچنین نتایج بزرگ تر نیز در کنار اطلاعات و مشخصات آن وجود دارد.

2015-06-22_093826

از قابلیت های دیگر این سرویس میتوان به قابلیت فیلتر کردن منابع جستجو و تغییر یا انتخاب رزولوشن دلخواه ، تعداد بازدید کنندگان ویدیو ،تاریخ آپلود و آپلود کننده و امکانات بیشمار دیگر که قبلا نیز بود. روش جستجوی ویدیو در این سرویس به گونه ای است که نه فقط نتایج را از یوتیوب نشان می دهد ،بلکه نتایج را از سایر سرویس های ویدیویی نیز جستجو میکند.

اکنون می توان گفت که مایکروسافت توانسته با ارتقای این سرویس و عملکرد خوب خود ،این سرویس را در حد سرویس جستجوی یوتیوب برساند و حتی از آن هم بهتر کند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.