امروز:6 اردیبهشت 1403

ال جی برای تولید گوشی های هوشمند در هند سرمایه گذاری می کند

با توجه به این که هند در زمینه فروش گوشی های هوشمند پتانسیل بالایی دارد، باعث شده تا کمپانی های بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند توجه ویژه ای به آن داشته باشند و در آن سرمایه گذاری کنند. یکی از این شرکت های سر مایه گذار ال جی نام دارد که اعلام کرده است میخواهد در این کشور دست به تولید انبوه گوشی های خود با نام Make in India بزند.

همانطور که می دانید، شرکت کُره ای ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا می باشد که توانسته است در این عرصه نقش خوبی را ایفا کند و با ارائه محصولاتی با کیفیت همچون گوشی های هوشمند سری G ،توانسته علاقمندان زیادی را به سمت محصولات خود بکشاند. این درحالی است که این شرکت قصد دارد تا در این عرصه از سایر رقیبان خود پیشی بگیرد و دست به تولیدات انبوهی بزند ،از جمله آنها می توان به سرمایه گذاری او در هند و آغاز تولیدات خود در این کشور را نام برد.

چون هند کشوری است که توانسته رتبه دوم پرفروش ترین گوشی های هوشمند را در بازار اذان خود کند،همین امر باعث شده تا کمپانی های سازنده توجه بیشتری به این کشور کنند و با این کشور در راستای فروش بیشتر محصولات خود ،همکاری داشته باشند. در سال گذشته ما شاهد همکاری هایی در این زمینه بودیم.

LG_G3_2014390f

سال گذشته نیز وزیر هند از این برنامه که Make in India نام گرفت رو نمایی کرد ،هدف این برنامه تشویق تولید کنندگان برای تولید محصولات خود و عرضه انبوه آن در هند می باشد. اخیرا نیز دو کمپانی شیائومی و فاکس کان قصد دارند با این کشور همکاری داشته باشند.

گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت در سال 2015 سرمایه ای بالغ بر 157 میلیون دلار را در جهت تحقیق و بررسی و توسعه و بازاریابی در هند، به اجرا می گذارد. و تاکید بر گسترش تولیدات خود در این کشور دارد. با وجود اینکه هم اکنون در شهر Bangalore تیمی 1000 نفری از مهندسان نرم افزار حاضر هستند،این شرکت قصد دارد تا بر میزان آنان بیفزاید.

البته لازم به ذکر است که قبلا این کمپانی دارای دو کارخانه ساخت لوازم الکتریکی مانند یخچال و دستگاه های تهویه هوا می باشد اما از این پس قصد دارد تا حدود 40 مدل از گوشی های هوشمند خود را تا پایان امسال در این کشور تولید کند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.