امروز:5 اردیبهشت 1403

ارائه گوشی هوشمند تاشوی شارپ با نام Aquos Mobile SH-06G تا 26 ژوئن

شارپ کمپانی شناخته شده در دنیاست که شهرت آن به دلیل تولید گوشی های هوشمند نبوده است.  این تولید کننده ژاپنی که تا کنون برای سازندگان تلفنهای هوشمند قطعه تولید می کرده است برای اولین بار در ماه آگوست سال ۲۰۱۴ مصادف با مرداد ۱۳۹۳ از تلفن هوشمند خود با نام Aquostals Cryخود رونمایی کرد. عدم وجود حاشیه در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند نظر بسیاری افراد را به خود جلب کرد.
پس از آن این شرکت از موبایل های هوشمند دیگری با نام های Aquos Crystal 2 و Aquos Crystal X رونمایی کرد که باز هم طراحی بدون حاشیه آنها مورد توجه قرار گرفت خصوصا مورد دوم که پیشرفته تر بوده و از طراحی زیباتری برخوردار بود. گزارشها نشان می دهد که  شارپ می خواهد با همکاری یک کمپانی ژاپنی با نام NTT DoCoMo در ماه ژوئن از یک تلفن هوشمند تاشو به نام Aquos Mobile SH-06G رونمایی کند.

پیش بینی شده است این دستگاه جدید در تاریخ ۲۶ ژوئن یا ۵ تیر به بازار عرضه خواهد شد و از خصوصیات سخت افزاری آن می توان به نمایشگر ۳.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه، تکنولوژی ارتباطی مبتنی بر نسل سوم یا WCDMA و  باتری ۱۴۱۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که البته امکانات نرم افزاری برای مصرف بهینه تر باتری نیز برای کارایی بیشتر آن در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند همچنین ضد آب و غبار بوده و از سیستم های ارتباطی مثل ISDB-T و Seg TV پشتیبانی می کند. دستگاه جدید از نظر نرم افزاری نیز به نسخه ۴.۴.۴ اندروید کیت کت مجهز خواهد بود که البته تغییرات مورد نظر شارپ در آن اعمال شده اند.
شاید ساخت تلفن هوشمند تاشو برای بسیاری از کاربران تصمیم عجیبی به نظر برسد، اما این محصولات در ژاپن فروش بسیار زیادی داشته و نمونه های متعددی نیز از آنها در بازار موجود است در نتیجه تولید کنندگان این محصول رقابت سختی را برای ساخت یک دستگاه بهتر با یکدیگر دارند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از موبایل جدید شارپ وجود ندارد اما با توجه به نزدیک بودن زمان عرضه آن به زودی می توان می توان در مورد آنها به اطلاعات بیشتری دست یافت.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره