امروز:9 فروردین 1403

شیائومی توانست به فروش 35 میلیونی در نیمه اول سال 2015 دست یابد

شیائومی شرکت مشهور چینی توانسته از روند روبه رشد چشمگیری داشته باشد و با اینکه هنوز پای محصولاتش به آمریکا باز نشده است جایگاه مناسبی را میان رقبا بدست آورد با آریامونز همراه باشید…

خبرها نشان میدهد که شائومی توانسته تقریباً 35 میلیون دستگاه اسمارت فون در نیمه اول امسال به فروش برساند. رکورد قبلی شرکت در نیمه اول سال 2104 ثبت شده بود که میزان فروش 26 میلیونی برای شرکت رقم زده بود. تعداد اسمارت فون های فروخته‌شده توسط شرکت در یک سال گذشته از رقم نجومی 61 میلیون فراتر رفته و آنچه از روند فعلی پیداست، با این سرعت احتمالاً باید شاهد رکورد دیگری از این شرکت در پایان سال 2015 باشیم.

شیائومی  به‌تازگی از گوشی Redmi 2 پرده برداشت.  به‌غیراز گوشی میان رده‌ای Mi 4i، گوشی‌های رده‌بالای زیادی هستند که در پیروزی شرکت نقش اساسی ایفا کرده‌اند. گوشی‌های مانند Mi Note و Mi Note Pro که در نوع خود یک منبع قدرت به ‌حساب می‌آیند. همچنین منتظریم تا گوشی Mi 5 شرکت پس از رونمایی، حلقه پرچم‌داری را از Mi 4 بگیرد.هنوز اطلاعات دقیق و کاملی در مورد زمان انتشار Mi 5 وجود ندارد. برخی از احتمال رونمایی گوشی با چیپست اسنپدراگون 810 در اواخر تابستان صحبت می‌کنند، درحالی‌که عده‌ای نیز از رونمایی آن در ماه نوامبر و با پردازنده 820 کوالکوم خبر می‌دهند.

نظر شما درباره شیائومی و پرچمداران این شرکت چیست؟

اشتراک گذاری

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی