امروز:10 فروردین 1403

ضبط صدا با ویندوز

ضبط صدا با ویندوز

ممکنه خیلی وقت ها خواسته باشید با استفاده از ویندوز صدایی رو ضبط کنید ، فایل صوتی ، پادکست و یا حتی یک کتاب صوتی رو در منزل ایجاد کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید و در پی یک نرم افزار خوب برای اینکار بوده باشید. ولی غافل از اینکه خود ویندوز این قابلیت رو در اختیار شما قرار داده است.

 

 

برای دستیابی به این امکان میتوانید :

 

در ویندوز ۷و8 و ویستا :

بر روی Start کلیک کنید و در فیلد جستجو عبارت Sound Recorder رو تایپ کنید.مشاهده میکنید که در لیست برنامه های پیدا شده ، یک برنامه با همین نام برای شما نمایش داده میشود.بر روی نام این نرم افزار از لیست نمایش داده شده کلیک کنید تا اجرا بشه ضبط کردن صدا را شروع کنید.

 

در ویندوز xp :

از منوی start بر روی گزینه ی All Programs کلیک کنید و پوشه ای با نام Accessories رو پیدا کنید سپس بر روی گزینه ی Entertainment کلیک کنید.درون این فولدر نرم افزار sound recorder رو مشاهده می کنید.

 

در صورتی که یک هدست (headset) و یا میکروفون داشته باشید میتونید به سادگی و با کیفیت مناسب صدا رو ضبط کنید و درون رایانه ی خودتون با فرمت wma ذخیره کنید.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.