امروز:10 فروردین 1403

جدا شدن استیکر های Telegram در تب های مختلف، با آپدیت جدید

اپلیکیشن تلگرام یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین اپلیکیشن ها در زمینه ی پیام رسانی در دنیا است که کاربران ایرانی هم علاقه زیادی نسبت به استفاده از این نرم افزار دارند. از امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به اجازه ساخت استیکر های دلخواه توسط کاربر اشاره کرد و همین امر باعث شد تا این نرم افزار از محبوبیت زیادی در دنیا برخوردار و به سرعت همه گیر شود. و همین امر باعث شد تا کاربران از استیکر های سایر اپلیکیشین ها نیز استفاده کنند و آن را به سلیقه خود ویرایش و سپس در این نرم افزار بگنجانند.

یکی از مشکلات در این زمینه آن بود که این استیکر ها در گوشی به خوبی ذخیره نمی شدند و از هم تفکیک نبودند و حالتی به هم ریخته داشتند .که بالاخره تلگرام در بروزرسانی این نرم افزار توانست این مشکلات را برطرف کند.

 actualizacion-telegram-androidpit-w782

 با بروز رسانی نرم افزار خود؛ چه در گوشی و چه در نسخه های دسکتاپ، وقتی بر روی استیکر مورد نظر خود کلیل کنید به منوی مخصوص آن منتقل می شوید و شاهد تفکیک استیکر ها از هم دیگر هستید که نرم افزار های دیگر مثل وایبر و لاین نیز از این امکانات بر روی خود برخوردار بودند. البته بخش دیگری نیز به آن اضافه شده که به دلیل پیچیدگی، نیازمند آموزش تخصصی می باشد . در این بخش شما می توانید ربات بسازید.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.