امروز:6 اردیبهشت 1403

ویژگی جدید سرویس اپل مپ که در گوگل مپ وجود ندارد

حتما برایتان پیش آمده که در ترمینال ها و متروها به دنبال مسیر مورد نظر خود بگردید و به دلیل نا آشنا بودن با محیط،به مسیر اشتباهی دیگری بروید. کمپانی اپل در iOS9 ویزگی را در اپل مپ خود اضافه کرده که مشکل مسیر یابی در استگاه های مترو را حل می کند.

 

با توجه به اطلاعاتی که این شرکت در اختیارمان قرار داده است ،اپل قصد دارد نقشه های تکمیلی خود را در مورد این مشکل وارد کند تا مشکل برطرف شود و با این ویژگی بتوانیم نزدیک ترین خروجی ممکن در ایستگاه های مترو را پیدا کنیم .

البته درست است که این سرویس بسیار ساده است اما در شهر های پر جمعیت و ایستگاه های شلوغ و بزرگ بسیار کاربردی است برای مثال اگر مسافر از واگن جلویی مترو خارج شود، این نرم افزار به او خروجی های نزدیک و میانی را پیشنهاد می کند که این امر به سریع تر خارج شدن آن سهولت می بخشد.

2015-06-28_151833

البته سرویس گوگل مپ نیز بسیار قوی است،مخصوصا در مسیر یابی در جاده ها و کاربرد در وسایل نقلیه در آن بسیار بالاست. اما از این ویژگی اپل برخوردار نیست و می توان گفت که اکنون نسبت به سرویس اپل دارای ضعف می باشد.

این ویژگی ها قرار است به همراه سیستم عامل iOS 9 در پاییز امسال وارد بازار شود. این سرویس قرار فقط در شهر های نظیر لندن ،نیویورک،مکزیک و سان فرانسیسکو و چند شهر پر جمعیت دیگر قابل اجرا و استفاده باشد.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.