امروز:10 فروردین 1403

مونز استریم: بررسی لگ گوشی های اندرویدی با روبات توسط گوگل

در همان روز های اول ورود اندروید بر روی گوشی های هوشمند، نگرانی های زیادی در مورد اینکه مبادا سیستم عامل تاخیر و لگ نداشته باشد؛وجود داشت. البته بیشترین تست و آزمایشاتی که از نظر کیفی بر روی گوشی های اندرویدی صورت می گرفتند، درمورد همین لگ دستگاه ها انجام می شدند و به دقت لگ آن را مورد ارزیابی قرار می دادند.

گرچه با پیشرفت فناوری و مجهز شدن این گوشی ها به سخت افزار های بسیار قوی، اما باز هم شاهد نارضایتی هایی از سوی دارنگان این گوشی ها در مورد ضعیف عمل کردن این گوشی ها در حین فیلم برداری و افت لحظه ای فریم ،هستیم.

با توجه به صحبت های اخیر یکی از بنیانگذاران کروم ؛ فرانسوا بوفورت که اخیرا به استخدام کمپانی گوگل در آمده است که مشکلات بوجود آمده را رفع کند، در این زمینه می گوید که این کمپانی از یک روبات بهبود یافته توسط کمپانی OptoFidelity  می باشد، که قرار است لگ گوشی ها را بررسی کند . همچنین در مورد این خبر در شبکه گوگل پلاس خود نیز آنر ا منتشر کرده بود.

در ویدیویی که برایتان تهیه کرده ایم، نحوه عملکرد این روبات را مشاهده می کنید که به طور دقیق نمایشگر را لمس می کند و لگ آن را مورد ارزیابی دقیق قرار می دهد. به گفته بوفورت؛ دلایل اصلی تشخیص لگ توسط ربات می تواند نرم افزاری و هم مشکلات سخت افزاری وجود داشته باشد. همچنین هنوز هم مشکلاتی در تاخیر گوشی های اندرویدی وجود دارد، اما با این حساب گوگل نیز توانسته بسیاری از این لگ هارا برطرف کند و این گوشی ها نسبت به قبل، بسیار سریع تر عمل می کنند.

در آینده نزدیک این لگ ها برطرف خواهند شد و ما شاهد گوشی های اندرویدی بدون تاخیر خواهیم بود. که ساخت چنین روباتی؛یکی از دلایل این ادعا می باشد.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.