امروز:30 فروردین 1403

تحولی در دنیای ساعت های هوشمند با ورود باتری شش وجهی ال‌جی

حتما شما نیز بعدا از یک روز از خرید ساعت های هوشمند، با ضعیف بودن باتری آن مواجه شده اید و برایتان بسیار آزار دهنده است. و مجبور به شارژ روزانه ساعت خود هستید. البته کمپانی های متعددی سعی در ارائه راه حلی مناسب برای این مشکل بودند که از جمله آن ها می توان به ایده اپل که بند رزرو را اختراع کرد و توانست عمر باتری را تا 48 ساعت دیگر افزایش دهد ،که به قیمت 249 دلار به فروش می رسید که نسبتا قیمت بالایی داشت. اکنون نیز ال جی با ایده جدید خود توانسته تحولی عظیم را در صنعت گوشی های هوشمند بوجود آورد.

همانطور که میدانید ،اکثر ساعت های هوشمند به صورت گرد طراحی شده اند اما دارای باتری های مستطیلی شکل هستند. اما ال جی دست به تولید باتری های شش وجهی زده است تا بتواند ظرفیت آن را افزایش دهد. این باتری ها مانند ساعت ها گرد هستند و تقریبا ظرفیت آن 4 ساعت بیشتر از باتری های قبلی می باشد.

البته شایعه نیز شده که این کمپانی با همکاری یک شرکت دیگر ،دست به تولید این نوع باتری زده است ، اما هنوز نامی از این شرکت اعلام نشده و ال جی نیز این ادعا را تایید نکرده است.

lg_hexagonal_battery

قرار است ال‌جی این باتری را به دیگر شرکت های سازنده ساعت های هوشمند ،برای فروش بگذارد تا بتوانند آن را تهیه کنند و آن را برای بهبود کیفیت شارژ ساعت های خود به کار ببرند. با این نوآوری جدیدی که فعلا بوجود آمده، شاید در آینده اپل نیز بتواند ایده ای مناسب تر از این را ابداع کند.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.