امروز:1 اردیبهشت 1403

آمازون سرویس تحویل یک ساعته را در لندن راه اندازی کرد

اخیرا آمازون دست به راه اندازی سرویس تحویل فوری خود در یک ساعت را در لندن به اجرا گذاشته است. قبلا نیز این کمپانی سرویس یک ساعته را در نیویورک آمریکا راه اندازی کرده بود، نحوه کارکرد این سرویس به گونه ای بود که با دریافت مبلغی حدود 6.99 پوند، مشتریان کالای خود را در عرض یک ساعت دریافت خواهند کرد. البته برای آن دسته از کسانی که در این سرویس عضو هستند، تحویل رایگان در عرض دوساعت در بازه های زمانی 8 صبح تا اوایل شب برایشان مقدور بود.

 

هم اکنون این سرویس در حال خدمات دهی به کسانی که عضو سرویس هستند می باشد. فعلا محدوده تحت پوشش این سرویس در نواحی داخل شهری می باشد اما قرار است که مناطق تحت پوشش به زودی افزایش یابند.

Amazon-Prime-Now

نرم افزاری که آمازون برای این سرویس ارائه داده است؛ Prime Now نام دارد که در تصویر نیز مشاهده می کنید. از قبلیت های این نرم افزار می توان به امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارش محصول در این اپلیکیشن اشاره کرد. در اوایل که این اپلیکشین معرفی شده بود، فقط کاربردش تامین رفاه مشتریان در صرفه جویی وقت بود اما امروزه دارای امکانات متعددی می باشد که یکی از آن ها را به اختصار توضیح دادیم. اکنون شما می توانید انواع لوازم را با در دست داشتن این نرم افزار ،خریداری کنید.

 

در سال جاری اپلیکیشن Prime Now در چند شهر آمریکایی نیز به اجرا در آمده است و اکنون نیز لندن هم از این قابلیت برخوردار است. این اپلیکیشن در دو پلتفرم اندروید و iOS تهیه شده است.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.