امروز:10 فروردین 1403

وان پلاس 2 در سه مدل عرضه می شود؛ مشخصات مدل A2003 حاکی از رم 4 گیگابایت می باشد

وان پلاس یک استارت آپ و شرکت چینی است که با اولین محصول خود غوغایی در جهان تکنولوژی بر پا کرد. این گوشی که وان پلاس وان نام داشت در بسیار از بررسی ها قابل ستایش دانسته شده بود. این گوشی با مشکلات آپدیت نیز همراه بود که وان پلاس برای همین موضوع رام اختصاصی خود را عرضه کرد تا در پرچم دار بعدی خود با این مشکل مواجه نشود. در روز های گذشته اخبار پیرامون وان پلاس 2 ، پرچم دار جدید وان پلاس منتشر شد. از تصاویر این گوشی تا ویژگی های آن. اما امروز خبری حاکی از ان که یک نسخه از این گوشی با رم 4 گیگ منتشر خواهد شد در رسانه ها منتشر شد. با آریامونز همراه باشید.

بر طبق جدیدترین اطلاعات گوشی وان پلاس 2 قرار است در چند مدل و با سخت افزار های مختلف عرضه شود. بر طبق اخرین اطلاعات که از GFXBench به دست آمده است یک مدل از این گوشی با پردازنده ی اسنپدراگون 810 و با رم 4 گیگابایت راهی بازار خواهد شد. همچنین طبق شایعات و خبر های منتشر شده این دستگاه در سه مدل عرضه خواهد شد که این مشخصات مربوط به مدل A2003 می باشد. همچنین دو مدل دیگر A2001  و A2005  نیز همچنان باقی می ماند که باید به زودی منتظر انتشار اخباری پیرامون آن باشیم.

 

بر اساس شماره ی مدل ها می توان انتظار داشت که مدل 2005 دارای امکانات بیشتر بوده و به احتمال زیاد مدل 2001 از رم کمتر استفاده خواهد کرد و قیمتی پایین تر از دو سری دیگر خواهد داشت.