امروز:30 فروردین 1403

گوگل به زودی نسل بعدی گوگل گلس خود را تولید می کند

کمپانی گوگل امسال اعلام کرد که دیگر گوگل گلس خود را توسعه نمی دهد  همچنین بخش تولیدش را به Tony Fadell سپرده است. بعد از این اقدام گوگل، شایعاتی دیگر در خبرگذاری ها مبنی بر اینکه قرار است نسل جدیدی از این گجت تولید شود، به گوش می رسید تا جایی که Eric Schmidt در مورد همین شایعات گفت که تولید گوگل گلس ادامه خواهد داشت. همچنین مدیر عامل کمپانی Luxxotica در مصاحبه اش با مجله وال استریت، گفت گوگل قرار است بر روی نسل جدیدی از گوگل گلس کار کند.

به تازگی نیز خبرهای جدیدی از سوی وبسایت droid-life منتشر شده که گوگل به زودی نسل بعدی گوگل گلس خود را تولید می کند . با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، یکی از ویژگی های این گجت جدید ،پشتیبانی از شبکه های بی سیم و بلوتوث می باشد.

VRP_068_GoogleGlassDesign_still.0

با اینکه آمریکا قوانینی را تصویب کرده که می توان نماد های تجاری را هک نمود و در گجت ها استفاده کرد؛ پس می توان سایز تقریبی نماد FCC را نیز حدس زد که قرار است به احتمال زیاد این نماد بر روی یک نمایشگر مستطیل مانند شیشه ای، نمایش داده شود. همچنین با اضافه شدن این نماد ،کاربر می تواند برای ورود به زیر منو ها از قابلیت اسکرول کردن به چپ و راست استفاده کند.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.