امروز:6 اردیبهشت 1403

اینستاگرام امکان اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالاتر را فراهم می کند

اینستاگرام توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند و تا به حال موفقیت خوبی داشته است . این شبکه با محیط کاربری زیبا با امکان اشتراک گذاری تصاویر برای کاربران و علاقه مندان کاربرد زیادی داشته است. اینستاگرام امکان ذخیره تصاویر تا 640 را برای کاربران فراهم کرده بود که نقاط ضعف این شبکه می باشد.

اکنون سایت The Verge اعلام کرده که اینستاگرام قصد دارد اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا را هم برای کاربران فراهم سازد . با آریامونز همراه باشید …

در کدهای برنامه تصاویر با سایر 1080 پیکسل هم مشاهده می شود و بعضی از کاربران خبر دادند که این ویژگی در نسخه پیش نمایش افزوده خواهد شد . بسیاری از افراد معتقدند این ویژگی یک تحول معمولی و طبیعی برای شبکه اینستاگرام خواهد بود زیرا بسیاری از گوشی های هوشمند نیز تصاویری با اندازه بسیار بزرگ را نمایش می دهند .

وقتی کیفیت تصاویر افزایش یابد می توانید تصاویر را در برنامه بهتر مشاهده کنید و هم با برنامه هایی چون  Shutterfly، Social Print و Studio آن ها را پرینت بگیرید .

تمام این شایعات از طرف اینستاگرام تایید و یا تکذیب نشده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم