امروز:10 فروردین 1403

تصاویر جدید گلکسی نوت 5 در قاب های شیشه ای منتشر شد

گلکسی نوت 5 فبلت جدید سامسونگ است که همه چشم به راه امدن آن هستند. سامسونگ در گلکسی اس 6 خود طراحی جدید را رونمایی کرد و به نظر گوشی گلکسی نوت 5 نیز با همان طراحی عرضه شود. در اخبار گذشته از معرفی زودتر این محصول تا حدود یک ماه خبر دادیم. این گوشی به احتمال زیاد برای رقابت بیشتر با آیفون 6 اس زودتر از موعد مقرر و حدود 20 مرداد ماه معرفی خواهد شد. به هر حال سامسونگ به زودی این محصول خود را معرفی خواهد کرد . در مطالب قبل تصاویر رندر شده ی این گوشی را قرار داده ایم. امروز تصاویر با قاب شیشه ای این گوشی منتشر شده است. با ما همراه باشید.
همانطور که بیان شد گلکسی اس 6 با انقلابی در طراحی معرفی شد. اینک زمان معرفی نوت 5 می باشد و همانطور که از شایعات و تصاویر منتشر شده معلوم است این گوشی با طراحی مشابه گلکسی ا س 6 عرضه خواهد شد. همانطور که از تصاویر معلوم است فریم فلزی اطراف گلکسی نوت 5 همانند گلکسی اس 6 بود و شاید بهتر است شما را بهتر ارجاع دهم

همان حاشیه ی فلزی آیفون 6!

galaxy-note-5-case-1-465x465 galaxy-note-5-case-s-pen

به هر حال در طراحی جدید از بدنه ی شیشه ای برای گلکسی نوت 5 استفاده شده است و باید انتظار یک گوشی  با نمایشگر 5.67 اینچ باشیم. همچنین پردازنده ی گلکسی نوت 5 از گلکسی اس 6 بهینه تر خواهد بود. در اخبار پردازنده اگزینوس 7422 به عنوان پردازنده ی گلکسی نوت 5 معرفی شده است. همچنین رم این گوشی 4 گیگابیات خواهد بود و از نوع DDR4 خواهد بود. همچنین باید مانند گلکسی نوت های قبل منتظر یک استایلوس در کنار این گوشی باشیم. همانطور که در تصاویر هم معلوم هست جایگاه قلم استایلوس طراحی شده است..

نظر شما در مورد گلکسی نوت 5 و تصاویر منتشر شده چیست؟ با آریامونز در میان بگذارید.