امروز:1 اردیبهشت 1403

نقش آفرینی کودکان در تبلیغات ویندوز10

شرکت مایکروسافت برای تبلیغات اولیه ویندوز 10، پنج تبلیغ ویدئویی با موضوعات مختلفی ساخته است که در این تبلیغات کودکانی از سراسر دنیا نقش آفرینی میکنند. در ادامه با آریامونز…

صدایی که بر روی این تصاویر ویدئویی ضبط شده توضیح میدهد که ” این کودکان زندگی راحت تری خواهند داشت به این علت که با ویندوز 10 رشد میکنند و بزرگ میشوند”

“تصور کنید” صدای ضبط شده این جمله را میگوید در حالی که تصویر کودکان در روستاهای دوردست، سرزمین‌های یخی و مرکز لندن مشاهده میشود و پس از آن جمله ای که سخنگو بیان میکند این است “این کودکان نیازی به حفظ‌ کردن گذرواژه‌ها یا نگرانی از بابت مشکلات امنیتی ندارند!”

تبلیغ دیگری نشان میدهد که کودکان با یک لبخند میتوانند وارد سیستم شوند. این تبلیغات آینده ای را شرح میدهند که در آن اکثر نمایشگر ها به قابلیت لمسی برای مشاهده وب و به اشتراک گذاری داده ها مجهز خواهند شد.

سازنده این تبلیغات معتقد است که در کنار رشد کودکان و فراگیری قابلیت های جدید توسط آنها سیستم عامل ویندوز نیز همین روند را طی میکند.

مایکروسافت با یک روش پیشرفته سعی دارد به ما توضیح دهد که به چه علت تکنولوژی های جدیدش موجب بهتر شدن زندگی ما و کودکانمان میشود بنابراین با صرف نظر از توضیحات کسل کننده درباره محصول، به زمانی اشاره میکند که تنها با یک حرکت دست “کودک پسند” بر روی صفحه نمایش لمسی، کامپیوتر برای ما آواز میخواند و یا اطلاعات مورد نیاز ما را جستجو میکند و یا یک جوک بامزه برای ما تعریف میکند.

همچنین یک آگهی 16 ثانیه ای ویژه کورتانا از یک دستیار شخصی میگوید که همه چیز را میداند.

در کشور آمریکا این تبلیغات از روز دوشنبه پخش خواهد شد و درکشورهای انگلستان، فرانسه، ژاپن، استرالیا، آلمان و قبل از عرضه رسمی ویندوز 10 به بقیه جهان در 29 جولای پخش خواهد شد.