امروز:10 فروردین 1403

دو شرکت چینی هواوی و شیائومی با بهره گیری از فناوری واقعیت مجازی همکاری خواهند کرد

بعد از فراگیر شدن تکنولوژی واقعیت مجازی توسط شرکت سامسونگ ، سونی و فیسبوک ، شرکت های چینی شیائومی و هواوی نیز به این فناوری وارد شدند و احتمالا با محصولات ارزان تر با فناوری واقعیت مجازی رو به رو خواهیم شد .

شرکت های سونی و سامسونگ در دو سال  اخیر در این زمینه فعالیت کردند تا فناوری واقعیت مجازی شان را توسعه دهند . شرکت های چینی تا به حال وارد این صنعت نشده اند و حالا می خواهند پا به این حوزه نیز بگذارند .

مدیر عامل شرکت  Storm Technologies‌ ، فنگ شین می گوید هواوی و شیائومی برای توسعه این فناوری در کنار هم خواهند بود و می خواهند در شش ماهه آخر سال میلادی جاری  همکاری و از حاصل کارشان رونمایی کنند .

این خبر توسط شرکت هواوی و شیائومی تایید نشده است اما دور از انتظار نیست که این دو شرکت چینی بخواهند پا به دنیای واقعیت مجازی بگذارند . با توجه به این که دو شرکت شیائومی و هواوی همیشه محصولات خوب و قیمت مناسب عرضه می کنند ، بعید نیست که با فناوری واقعیت مجازی نیز محصولات خوبی به بازار عرضه کنند . باید منتظر بمانیم تا ببینیم این دو شرکت موفق چینی چه کاری خواهند کرد و چه محصولی را با فناوری واقعیت مجازی عرضه می کنند .

امیدوار هستیم دو شرکت چینی همانند قبل بتوانند محصولات خوب و با قیمت مناسب با فناوری واقعیت مجازی به بازار عرضه کنند.

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم