امروز:9 فروردین 1403

کوالکام اسنپدراگون 820 را در 20 مرداد معرفی خواهد کرد

کوالکام روز های خوشی را پشت سر نگذاشته است. عملا می توان پردازنده ی اسنپدراگون 810 کولکام را شکست خورده دانست. دلیل آن نیز مشخص است گرم کردن بیش از اندازه ی این پردازنده و در نهایت از دست دادن یکی از بزرگترین مشتریان یعنی سامسونگ. بعد از مشکل گرم شدن اسنپدراگون 810 سامسونگ راه خود را جدا کرد و از پردازنده ها ی اگزینوس تولید خود در محصولات خود استفاده کرد. در نمایشگاه بارسلون کوآلکام اعلام کرد که بر روی نسخه ی جدید اسنپدراگون در حال کار است. اینک زمان معرفی اسنپدراگون 820 فاش شده است. بر اساس اطلاعات اسنپدراگون قصد معرفی اسنپدراگون 810 در تاریخ 20 مرداد را دارد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات کوآلکام به امید برگشت به زمان قبل از معرفی اسنپدراگون 810، اسنپدراگون 820 را معرفی خواهد کرد. همانطور که بیان شد کوالکام سال بدی را پشت سر گذاشت و در تلاش است که به جایگاه سابق خود باز گردد. بر طبق اطلاعات اسنپدراگون 820 بر اساس هسته های کایرو ساخته شده است. این در حالی است که اسنپدرگون در گذشته اسنپدراگون 800 را با هسته های کریت عرضه کرد.

به هر حال همچنین گفته می شود این پردازنده با معماری 16 نانومتری سامسونگ یا 14 نانومتری TSMC وارد بازار خواهد شد. همچنین در این پردازنده از پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و مودم LTE MDM9x55 استفاده خواهد شد.

 

نظر شما در مورد نسل بعدی پردازنده های اسنپدراگون چیست؟ ایا پیروز میدان و بازار خواهند بود؟