امروز:9 فروردین 1403

تماس رایگان با امریکا و کانادا

تماس رایگان با امریکا و کانادا

ایا می خواهید بدون هزینه به امریکا یا کانادا تماس برقرار کنید؟؟این کار بسیار ساده و با گوگل هنگ اوت انجام می شود البته اسم قدیمی این سرویس گوگل تاک بود که گوگل نام ان را عوض کرد.با ما همراه باشید تا اموزش ان را فراگیرید.

تماس رایگان با امریکا و کانادا

از ابتدا برای افراد مقیم امریکا و کانادا امکان تماس رایگان داخلی قرار گرفت. به این معنی که تماس از امریکا به امریکا و کانادا و کانادا به کانادا و امریکا رایگان بود. البته گوگل از ابتدا گفت که این قابلیت دائمی نیست، اما هر سال مدت آن را تمدید می کند.

پس برای برقراری ارتباط بصورت رایگان با امریکا و کانادا، تنها کافیست که گوگل تصور کند شما هم از داخل امریکا یا کانادا قصد برقراری ارتباط دارید. برای انجام این کار، باید با IP امریکا یا کانادا وارد جیمیل شوید.

مراحل:

۱- اول به سروری با IP امریکا و کانادا متصل شوید.
۲- جهت اطمینان از کشور IP خود، به سایت IP Location رفته و کشور را بررسی کنید.
۳- اگر جیمیل را باز داشتید، آن را ببندید. وارد جیمیل شوید.
۴- صبر کنید تا گوگل تاک از سمت چپ بارگذاری شود. (اگر اولین بار است که میخواهید از صوت در گوگل تاک استفاده کنید، باید به پیام گوگل مبنی بر نصب سرویس صوتی و تصویر آن توجه کنید و نصب آن را انجام دهید.)
۵- حالا روی دکمه گوشی (کنار آواتار در گوگل تاک) کلیک کنید. (اگر این دکمه برای شما نمایش داده نشد، احتمالا به خاطر اشتباه بودن کشور IP یا تحریم شدن این IP خاص هست. توجه داشته باشید که با هر سروری که IP امریکا داشته باشد هم نمی توانید به تماس تلفنی دسترسی پیدا کنید. گوگل IPهای شناسایی شده را تحریم می کند.)
۶- وقتی شماره گیر باز شد، توجهی به اعتباری که نمایش می دهد نداشته باشید. شماره مورد نظر خود را از امریکا یا کاندا وارد کنید.
۷- بعد از شروع شماره گیری، باید در جایی که اعتبار شما نمایش داده میشد، عبارت Free نمایش داده شود. در این صورت بدون محدودیت، تا هر چقدر که بخواهید می توانید صحبت کنید و تماس بگیرید!

نکات:

– حتی اگر IP شما تحریم شده باشد، هیچ اتفاقی برای اکانت شما نمیافتد. در صورت عدم موفقیت، تا هر مقداری که بخواهید می توانید مجددا تلاش کنید!
– اگر سرعت اینترنت شما پایین است، بهتر است بعد از باز شدن شماره گیر (در مرحله ۶)، IP خود را قطع کنید و بصورت مستقیم از اینترنت استفاده کنید. در اکثر مواقع، بعد از باز شدن شماره گیر، گوگل دیگر کشور شما را بررسی نمی کند.
– حتی بدون IP امریکا هم ممکن است دکمه تلفن و شماره گیر باز شود، اما فقط با IP امریکا و کانادا هست که می توانید تماس رایگان به این دو کشور داشته باشید.
– تماس هم برای خطوط ثابت و هم خطوط تلفن همراه این دو کشور رایگان است. حتی می توانید با سرویس های پشتیبانی (پشتیبانی اپل، سرویس های هاست و فروشگاه های امریکایی) تماس بگیرید.