امروز:31 فروردین 1403

نرم‌افزار Hangouts گوگل با طراحی جدیدتر و امنیت بیشتری آپدیت شد

نرم افزار Hangouts یکی از قابلیت های گوگل پلاس است که این امکان را به کاربران می دهد از طریق اینترنت یا سیم کارت انواع پیام ها را ارسال کنند . گوگل از زمان عرضه این نرم افزار ویژگی های جالبی به آن اضافه کرده است . این نرم افزار از همان ابتدا به دنبال طراحی ساده بوده و خیلی سریع لباس متریال دیزاین را به تن کرد . با آریامونز همراه باشید تا مشاهده کنیم با بروزرسانی طراحی این نرم افزار چه تغییری کرده است .

نرم افزار Hangouts با طراحی جدید همچنان به رنگ سبز است و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است . ساده تر شدن رابطه کاربری ، قابلیت دسترسی بیشتر ، ساده تر شدن و نزدیکی به طراحی متریال و افزودن گزینه های شناور به آن از ویژگی های جدید نرم افزار گوگل پلاس است . این نرم افزار در ساعت های هوشمند نیز استفاده می شود و طراحی ساده ای دارد .

44444444

علاوه بر تغییرات ظاهری ، گوگل اعلام کرده است که با آپدیت شدن نرم افزار Hangouts پیام های کاربران با سرعت و امنیت بیشتری ارسال خواهد شد و مصرف باتری نیز در آن کمتر شده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم