امروز:1 اردیبهشت 1403

تبلت LG با نام G Pad II 8.0 معرفی شد

شرکت LG امروز در وب سایت رسمی خود از نسخه دوم تبلت پر طرفدار G Pad رونمایی کرد. این محصول که به ظاهر صرفا برای کاربران کره جنوبی در دسترس قرار می گیرد با نسخه پیشین خود تفاوت چندانی ندارد، با این حال قابلیت های برتر آن را با هم میبینیم:

تبلت G Pad II 8.0 دارای همان نمایشگر ۸ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل با پنل IPS در نسخه قبلی است که به گوریلا گلس ۳ نیز مجهز شده است.

LG این محصول را با همان پردازنده ی اسنپدراگون ۴۰۰ با ۴ هسته کورتکس A7 با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز به بازار می فرستد. LG صرفا ۵۰ درصد رم بیشتر از نسل قبلی را در چیپست مورد نظر گنجانده و آن را به ۱.۵ گیگابایت رسانده تا دستورات اندکی سریع تر پاسخ داده شوند.

حافظه داخلی آن دو برابر شده و می توانید آن را با ۳۲ گیگابایت خریداری کنید که البته استفاده از کارت های حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز امکان پذیر است. شایان ذکر است از امکاناتی مانند GSM، ۳G و LTE در این تبلت پشتیبانی می شود.

دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی به همراه یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری برای تبلت G Pad II 8.0 در نظر گرفته شده است و نسخه اندروید آن آبنبات چوبی است.

و اما ویژگی های جدید G Pad II 8.0:

شرکت LG درگاه USB برای تبلت مورد نظر تعبیه کرده است که براحتی فلش مموری یا موس و کیبورد را بدون هیچ آداپتوری میتوان به آن متصل کنید.

صرف نظر از این موضوع وعده ای است که LG به کاربران این تبلت داده است و قرار است آفیس مایکروسافت بصورت کامل در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین Quick Memo، Knock Code و Qpair از دیگر ویژگی های منحصر بفرد تبلت G Pad II 8.0 خواهند بود.

فروش LG G Pad II 8.0 به زودی در کره آغاز خواهد شد و از آنجایی که نمونه پیشین آن به صورت بین المللی به فروش رسید، می توان احتمال داد همین اتفاق برای تبلت G Pad II 8 رخ دهد.

 gsmarena_003-1-w600

اشتراک گذاری

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید