امروز:10 فروردین 1403

اپل امسال قصد معرفی آیپد ایر ۳ را ندارد

اپل امسال قصد معرفی آیپد ایر ۳ را ندارد. در حالی که چند روز گذشته خبری مبنی بر ارتقاء سخت افزار در آیپد منتشر شد. با این حال خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده است اپل قصد دارد آیپد مینی 4 را معرفی کند که آن نیز با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.

آیپد پرو نیز که یکسال است شایعات زیادی را به دنبال داشته است و در گزاراشات خبری نامی از به میان نمی آید، تا اکنون اطلاعاتی از آن به دست رسیده است و تقریبا اطمینان داریم که اپل از ابتدای سال 2014 در حال توسعه آن است و دارای نمایشگری ۱۲.۹ اینچ و یک قلم استایلوس می باشد.

Untitled-1

با توجه به گزارشات منابع تایوانی سازندگان، در پی یافتن توسعه دهنده برای ساخت تبلت هستند اما بیشتر سفارشاتی که دریافت می کنند مرتبط با ساخت تلفن های هوشمند با نمایشگر بزرگ تر از ۵ اینچ است. هر چند نباید این موضوع را نادیده گرفت که حضور فبلت ها هر روز پررنگ تر می شود و تبلت ها کم کم کنار خواهند رفت و تا سالهای آتی این روند تغییری نخواهد داشت.

با توجه برخی گزارش ها اپل قصد دارد آیفون های امسال را در نهم سپتامبر معرفی کند و صحبت به روز رسانی تبلت ها به میان خواهد آمد اما تنها کمتر از یک ماه تا نهم سپتامبر باقی است و باید دید این شرکت برای آیپد چه برنامه ای در سر داشته و امسال در صورت ارائه کردن نسخه جدید آن را با چه شرایط و چه روش هایی می خواهد به بازار وارد کند.

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید