امروز:10 فروردین 1403

تا شش سال آینده اپل واچ 40 درصد سهم بازار را قبضه می کند

مدیر عامل شرکت Fossil عنوان کرده است شاید ساعت های هوشمند امروزی آن دستگاه هایی نباشند که بشر به دنبال آنها بوده است بلکه نیاز بشر دستگاه های هوشمندتری است که کارایی و بازده بیشتری را در بر داشته باشند و بتوانند نیازهای بیشتری از مردم جهان را رفع کنند.

شرکت اپل ساعت های هوشمندی نظیر اپل واچ را معرفی می کند که طبق گزارش سایت بیزنس اینسایدر تا سال ۲۰۲۰ میلادی، ۴۰ درصد از سهم بازار ساعت های اعلا و پیشرفته جهانی را به خود اختصاص می دهد. همانطور که از این گزارش پیداست سخنی از اسمارت واچ ها به میان نیامده است و با وجود بیان اعلا بودن می توان نتیجه گرفت که اپل واچ سهم بازارهای سنتی را نیز به دست خواهد گرفت. البته شایان ذکر است منظور از ساعتهای سنتی ساعاتهای اقتصادی است که تهیه آن نیز مقرون بصرفه خواهد بود.

در ادامه گزارشات عنوان میشود که اگر قیمت معادل 350$ را برای گروه دیگر ساعتهای لوکس در نظر بگیریم و اپل واچ را نیز جز این دسته قرار دهیم. آنگاه به راحتی میتوان نتیجه گرفت که سهم بازار از ساعت های مچی 60 در صد خواهد بود در حالی که اپل واچ 40 درصد سهم بازار را قبضه می کند.

هرچند این احتمال بحث برانگیز وجود دارد اما باید به انتظار نشست و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر…

با در نظر گرفتن این موضوع که تاکنون پیش بینی های اپل واچ به صحت رسیده است اما باید تلاش بسیاری برای بهبود و پیشرفت محصولات خود خرج کند تا بتواند مشتریان بیشتری را مجذوب کند.

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید