امروز:1 اردیبهشت 1403

سری های جدید Galaxy O سامسونگ در راه است

شایعاتی در حال انتشار است که خبر از سری جدید گوشی های گلگسی سامسونگ دارد. این گوشی جدید به ظاهر Galaxy O نام می گیرند.

با این که سامسونگ اعلام کرده که قصد محدود کردن محصولات خود در بازار را دارد ولی روندی که هم اکنون در پیش گرفته سخنان آنها را تکذیب می کند. بخصوص که سامسونگ دو سری از فبلت های گلگسی خود را به تازگی معرفی کرده است.

یکی از مشکلاتی که خریداران و طرفداران گوشی های سامسونگ با آن مواجه هستند این است که با وجود تنوع بسیار گوشی ها و فبلت های سامسونگ، در انتخاب خود به تردید می رسند که واقعا کدام سری از گوشی های عرضه شده نیاز آنها را بر طرف می کند و با کار آنها مطابق است.

آنچه از Sammobile نقل شده است سامسونگ در حال حاضر در صدد معرفی دو گوشی هوشمند با نام های سرّی SM-G550 و SM-G600 و نام های اصلی Galaxy O5 و Galaxy O7 برای عرضه به بازار می باشد. هر چند اطلاعات زیادی هم از آنها در دسترس نمی باشد و تنها میتوانیم این حدس را بزنیم که احتمال می رودGalaxy O5 گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی و Galaxy O7 فبلتی با صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود.

اگر این احتمال وجود داشته باشد که سامسونگ بخواهد این گوشی ها را معرفی و عرضه کند، کنجکاو می شویم که بدانیم Galaxy O5 و Galaxy O7 چه سهمی را در بازار خواهند داشت…!!؟

Hotappnews.ir-شایعاتی-در-مورد-سری-جدید-گوشیهای-سامسونگ-2

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. علاقمند به یاد گیری و مباحث تکنولوژی، امیدوارم از مطالب آریامونز نهایت لذت را ببرید