امروز:9 فروردین 1403

BestBuy: زمان معرفی آیفون 6اس 9 سپتامبر

تا به امروز اپل در مورد زمان برگزاری مراسم معرفی پرچم داران جدیدش سخن نگفته است. در گذشته بسیاری بر این باور بودند که 9 سپتامبر زمان خوبی برای برگزاری این مراسم است. اما اینک خبر ها حاکی از آن سات که به احتمال زیاد آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس در همان روز 9 سپتامبر معرفی شوند. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که طبق سال ها گذشته مرسوم است اپل طی دعوتنامه ای زمان معرفی آیفون جدیدش را به رسانه ها اعلام می کتد. اما در حال حاضر هنوز اپل زمان برگزاری مراسم خود را منتشر نکرده است و اکثرا این تاریخ مربوط به خرده فروشی ها می باشد. به هر نحو اینک Best Buy در یک کارت AppleCare این موضوع را لو داده است.

اما این اتفاق به این صورت رخ داده است که در کارت AppleCare این سایت در قسمت توضیحات 9 سپامبر را برای نسل بعدی آیفون در نظر گرفته است. به هر حال باید بدانید که هنوز هیچ زمانی قطعی نیست و ممکن است با اعلام زمان اپل متفاوت باشد.

آیفون های بعدی بر اساس اطلاعات تا به اکنون به رم 2 مجهز خواهند بود و پردازنده ی آن ها A9 سه هسته ای خواهد بود. همچنین تکنولوژی فورس تاچ نیز در این گوشی به کار رفته است. لازم به ذکر است که رم این گوشی هنوز دقیقا مشخص نشده است و ممکن است اپل از رم یک گیگابایت استفاده نماید.

در صورتی که تاریخ 9 سپتامبر درست باشد با ما در 18 شهریور همراه باشید.