امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ از سه فلش آرگونومیک و ضدآب خود رونمایی کرد

سامسونگ سه درایو فلش USB تولید کرده است که علاوه بر طراحی زیبا قابلیت ارگونومیک دارند و همان طور که می بینید این سه درایو سامسونگ ظاهر جذابی نیز دارند .

سه درایو فلش USB سامسونگ از نوع یو اس بی 3.0 هستند و از تکنولوژی فلش NAND پشتیبانی می کنند وحتی با تکنولوژی یو  اس بی 2.0 نیز سازگارند . این محصولات پیشنهادات خوبی در کنار دیگر فلش درایوها و SSD ها برای کاربران می باشد که به زودی به بازار عرضه خواهند شد .

اولین فلش درایو با نام درایو از قابلیت یو اس بی 3.0 پشتیبانی می کند و طراحی ساده و زیبایی دارد . نام دیگر فلش درایو شرکت سامسونگ FIT می باشد که در میان خط تولید UFD سامسونگ بسیار کوچک و جمع و جور است و در لپ تاپ های باریک و ماشین ها کاراریی خواهد داشت .

رونمایی سامسونگ از سه فلش مموری زیبا و ارگونومیک _ فارنت004435

سومین فلش درایو نام DUO دارد که چندکاره است و با قابلیت میکرو یو اس بی به صورت متداول در گوشی های همراه و نوت بوک ها استفاده می شود . مدل های FIT , DUO با ظرفیت های 32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه می شود و نوع اول فلش درایو با نام درایو در ظرفیت 16 و 32 و 64 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شود و هر سه فلش از تکنولوژی Proof-5 سامسونگ پشتیبانی می کند .

با این تکنولوژی تا 72 ساعت از بودن فلش در آب نگران نباشید و  مطمن باشید فلش تان تحمل دمای 32 تا 140 درجه فارنهایت را خواهد داشت ، در برابر شوک قوی مقاوم است ،  نیروی مغناطیسی تا 15000 گاوس هیچ آسیبی به آن نمی زند و در برابر دستگاه اشعه ایکس فرودگاه ها نیز خطری تهدیدش نمی کند . هنوز مشخص نیست این سه فلش درایو قدرتمند سامسونگ در چه زمانی و با چه قیمت به بازار عرضه خواهند شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم