امروز:9 فروردین 1403

سامسونگ در چند ماه آینده تبلت 12 اینچی خود را با سیستم عامل ویندوز 10 معرفی می کند

وقتی مایکروسافت ویندوز 10 را منتشر کرد شرکت های تولید کننده به این فکر افتادند تا  محصولاتی مبتنی بر ویندوز 10 تولید و عرضه کند . سامسونگ نیز می خواهد از رقبای خود عقب نماند و شایعاتی مطرح می شود که این شرکت تولید کننده قصد دارد تبلت 12 اینچی مبتنی بر ویندوز 10 تولید کند . با آریامونز همراه باشید …

سامسونگ قبل از این هم برای عرضه گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوز تلاش کرده بود اما موفق نشده بود تا تبلت و موبایل های ویندوزی خود را به سرآمد برساند و بتواند در آمد بالایی از آنها کسب کند . اکنون سامسونگ می خواهد تا در ارائه یک تبلت ویندوزی از رقبای خود جلو بزند و یک تبلت 12 اینچی با سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه کند .

پیش از این سامسونگ چندین تبلت با سخت افزارهای مختلف به بازار عرضه کرده است که تمام آن ها مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند اما حالا سامسونگ می خواهد شانس خود را با سیستم عامل ویندوز نیز محک بزند .

1

این تبلت 12 اینچی دارای صفحه نمایش 12  اینچی با رزولوشن 2560×1600 یا 3840×2400 می باشد که پردازنده آن اینتل core M می باشد . تبلت جدید سامسونگ دارای رم 4 گیگابایتی می باشد و به یک قلم هوشمند مخصوص سامسونگ به نام S Pen مجهز شده است .

هنوز مشخص نیست این تبلت چه زمانی به بازار عرضه شود اما به احتمال زیاد این تبلت 600 گرمی سامسونگ با سیستم عامل ویندوز هنگام معرفی سرفیس پرو 4 یعنی مهرماه یا آبان ماه رونمایی خواهد شد .

این تبلت سامسونگ ضخامت 6.2 میلی متر و وزن 600 گرم دارد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم