امروز:31 فروردین 1403

سامسونگ تبلت 18.4 اینچی خود را تا اواخر شهریورماه معرفی می کند

شرکت سامسونگ در سال 2015 تبلت های گلکسی تب E ، گلکسی تب A ، گلکسی تب S2 را به بازار عرضه کرد و حالا قرار است یک تبلت بزرگ و غول آسا به خانواده تبلت های سامسونگ اضافه شود .

پیش از این سامسونگ از ساخت تبلت 18.4 اینچی خبر داده بود و اکنون وب سایت سام موبایل که رابطه نزدیکی با سامسونگ دارد این شایعه را تایید می کند و اطلاعاتی از مشخصات فنی این تبلت 18.4  اینچی منتشر کرده است . با آریامونز همراه باشید …

وب سایت سام موبایل اعلام کرد تبلت سامسونگ با اسم رمز Tahoe دارای نمایشگر 18.4 اینچی است و از پنل TFT LCD استفاده می کند و رزولوشن صفحه نمایش این تبلیت 1920*1080 پیکسل می باشد .

پردازنده این تبلت اگزینوس 7580 است که هشت هسته ای ، 64 بیتی است و سرعت آن 1.6 گیگاهرتز می باشد . تبلت سامسونگ با اسم رمز Tahoe دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می باشد که می توانید با استفاده از کارت حافظه خارجی فضای ذخیره سازی تان را تا 128 گیگابایت افزایش دهید .

دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 2.1 مگاپیکسل است . این تبلت با ضخامت 11.9 میلی متر دارای طول 275.8 میلی متر و عرض 451.8 میلی متر می باشد که با سیستم عامل اندروید 5.1 کار می کند و به یک باتری قدرتمند 5.700 میلی آمپری مجهز شده است .

هنوز مشخص نیست این تبلت چه زمانی به بازار عرضه شود اما این اقدام سامسونگ شبیه به آیپد بزرگتر اپل می باشد و در اواخر شهریور ماه منتظر معرفی آیپد اپل هستیم که با کمی اختلاف زمانی ، تبلت جدید سامسونگ نیز عرضه خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم