امروز:31 فروردین 1403

با بروزرسانی اندروید ور ساعت G Watch R ال جی از اینترنت وای فای پشتیبانی می کند

آپدیت جدید سیستم عامل اندروید ور توسط شرکت گوگل تایید شد و علاوه بر ویژگی های جدید ، ویژگی خاصی برای کاربران ساعت هوشمند G Watch R شرکت ال جی ارائه شده است و در این بروز رسانی جدید ساعت هوشمند ال جی می تواند به وای فای وصل شود . با آریامونز همراه باشید …

گوگل به طور رسمی آپدیت جدید را برای اندروید ور تایید کرد و در این بروزرسانی دو قابلیت عمده اضافه شده است که یکی واچ فیس های تعاملی و یکی سرویس ترجمه گوگل است که روی ساعت به صورت مستقل عمل می کند .

این بروزرسانی جذابیت دیگری برای دارندگان ساعت G Watch R ال جی دارد و آن این است که با بروز رسانی جدید ساعت هوشمند ال جی از اینترنت وای فای پشتیبانی می کند .

این قابلیت را گوگل به بعضی از ساعت های هوشمند داده است که باعث می شود حتی اگر گوشی تان از محدوده بلوتوث خارج شود هم چنان اعلانیه ها را به شما نمایش دهد . با این قابلیت به صورت همزمان می توانید گوشی و ساعت هوشمند را به اینترنت وای فای وصل کنید . ساعت هوشمند به خاطر داشتن سخت افزار لازم این قابلیت را دریافت نکرده بود و حالا به نظر می رسد با آپدیت جدید ساعت هوشمند از اینترنت وای فای پشتیبانی خواهد کرد .

این بروزرسانی همانند بروز رسانی های دیگر مرحله به مرحله برای ساعت های هوشمند مختلف عرضه می شود . پس اگر ساعت هوشمند G Watch R  ال جی دارید منتظر این بروزرسانی بمانید .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم