امروز:9 فروردین 1403

دانلود کنید: کورتانا برای اندروید منتشر شد

همانطور که در زمان معرفی ویندوز 10 گفته شد مایکروسافت قصد معرفی برنامه ی کورتانا برای اندروید را نیز دارد. اینک زمان موعود فرا رسیده است و کورتانا برای گوشی های اندرویدی منتشر شده است. این نسخه هنوز حالت بتا ی کورتانا می باشد اما یک ویژگی بسیار مهم این نسخه عرضه ی آن برای عموم می باشد. اکثر نسخه های بتا برای برنامه نویسان منتشر می شود و اینک این برنامه گامی به سوی بازار را در پیش می گیرد. با آریامونز همراه باشید.

اندروید دارای یک دستیار صوتی به صورت معمولی و مانند سیری و کوتانا نیست. گوگل now مانند این دو زیاد عمل نکرده و یک کاربری بسیار سختی را به همراه دارد که اگر به خود نیز فشار بیاورید نمی توانید به خوبی کار با آن را به یاد بیاورید. به هر حال گوگل now نیز یک دستیار قدرتمند است اما گوگل برای گوشی های هوشمند زیاد بر روی آن کار نکرده است. اما جای خوشحالی است که دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا اینک به اندروید خواهد آمد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

مایکروسافت در مورد این نسخه ی کورتانا اینگونه می گوید که:

تنظیمات زیادی را در نسخه ی جدید کورتانا قرار داده ایم. شما به راحتی با لمس چند ثانیه ای کلید هوم می توانید کورتانا را باز کنید. البته هنوز نمی توان این نسخه را با نسخه ی اصلی ویندوز فون این دستیار مقایسه کرد برای مثال امکانی مانند Hey cortana هنوز در این نسخه گنجانده نشده است. ما به باز خورد های شما توجه کرده و برای معرفی کورتانا به عنوان دستیاری قدرتمند برای اندروید تلاش می کنیم.

 

دانلود کورتانا برای اندروید از گوگل پلی