امروز:1 اردیبهشت 1403

ساعت هوشمند Gear S2 از سیم کارت نانو پشتیبانی می کند

زمان کمی تا شروع IFA 2015 فاصله است و تا به حال سامسونگ اطلاعاتی پیرامون ساعت هوشمند جدید خود منتشر کرده است. از جمله این اطلاعات می توان به بدنه ی فلزی این ساعت و صفحه ی دایره ای شکل آن اشاره کرد. همچنین سیستم عامل آن نیز تایزن خواهد بود. این ویژگی هایی است که تا به حال از ساعت جدید سامسونگ می دانیم. اما اینک اطلاعاتی منتشر شده است که از پشتیبانی ساعت هوشمند Gear S2 از نانو سیم کارت خبر می دهد. با آریامونز همراه باشید.

IFA 2015 در تاریخ 2 سپتامبر آغاز خواهد شد و کمپانی های مختلف برای معرفی کالا های خود به این رویداد خواهند آمد. از گجت ها و گوشی های هوشمند جدید تا تلوزیون های هوشمند جدید را باید در این نمایشگاه نظاره کنیم. اما این که کمپانی های مختلف چه وسایلی را معرفی خواهند کرد و این گجت های چه خواهند بود را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم. یکی از گجت های پوشیدنی ای که در نمایشگاه IFA انتظار معرفی آن را خواهیم داشت ساعت هوشمند Gear S2 می باشد. بر اساس اطلاعات جدید این ساعت به سیم کارت نانو مجهز خواهد بود. این ویژگی یک قابلیت جدید است که به شما به راحتی این امکان را خواهد داد که با ساعت هوشمند خود تماس برقرار کنید و همچنین پیام ها و … را دریافت کنید بدون این که به یک اسمارت فون متصل شوید. همچنین این ساعت به wifi نیز مجهز خواهد بود که به راحتی به اینترنت و شبکه ی محلی متصل خواهد شد.

البته قرار دادن این امکانات در داخل یک ساعت کار بسیار سختی است. مشکل اصلی کار باتری ساعت های هوشمند می باشد که با توجه به اتصالات جدید مانند وای فا و سیم کارت مصرف بسیار باتری بسیار بیشتر خواهد شد در صورتی که ساعت های هوشمند دارای محدودیت در استفاده از باتری هستند. باد منتظر بود و دید که سامسونگ برای ساعت جدید خود چه ویژگی هایی را در نظر گرفته است.