امروز:28 فروردین 1403

ارتباطات چین مشخصات آیفون 6S و آیفون 6S پلاس را تایید کرد

زمان کمی تا مراسم رونمایی آیفون 6اس و آیفون 6 اس پلاس زمان مانده است. تا به حال ویژگی های بسیاری را که فاش شده بود را برای شما منتشر کردیم. از جمله ویژگی های آیفون 6 اس که ما در آریامونز منتشر کردیم دوربین 12 مگاپیکسلی و همچنین افزایش رم آیفون از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت بود. همچنین بر اساس اطلاعات اپل بر روی گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس از تکنولوژی فورس تاچ بهره می برد که می تواند میزان فشار بر روی LCD را اندازه گیری کند. امروز ارتباطات چین ویژگی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را تایید کرد. با آریامونز همراه باشید.

یکی از ویژگی هایی که بسیار در مورد آیفون 6S منتشر شد ویژگی جدید فورس تاچ بود. اکثرا هم به این ویژگی اشاره می شد و تقریبا شکی در عرضه ی گوشی آیفون با فورس تاچ نبود. این ویزگی به صورت رسمی توسط ارتباط چین تایید شد و آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در کنار هم از این ویژگی بهره خواهند برد.

ویژگی دیگری که شک و تردید هایی پیرامون آیفون 6 اس را به همراه داشت استفاده از رم 2 گیگابایت بود. اینک ارتباطات چین این موضوع را نیز تایید کرده است که آیفون بعدی با رم 2 گیگابایت عرضه می شود. آیفون 6 اخرین گوشی آیفون اپل با رم 1 گیگابایت معرفی شده است و این دو برابر شدن رم در سرعت این گوشی تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

یکی دیگر از ویژگی های آیفوت 6S و آیفون 6s پلاس دوربین 12 مگاپیکسلی ای است که در شایعات منتشر شده است. ارتباطات چین به سایز و رزولوشن عکس برداری اشاره ای نکرده است و فقط به بهبود دوربین اشاره کرده است.

امروز همچنین خبری منتشر شد که از افزایش ضخامت گوشی آیفون جدید خبر می داد که می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

با توجه به این مشخصات که توسط ارتباطات چین تایدد شده است هنوز حرف و حدیث های زیادی پیرامون مراسم معرفی و گوشی های معرفی شده باقی مانده استو با ید صبر کرد و دیدر که اپل در روز معرفی چه چیزی برای معرفی خواهد داشت. پیش بینی می شود که مراسم معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در تاریخ 9 سپتامبر باشد. با آریامونز همراه باشید.