امروز:30 فروردین 1403

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس از رنگ جدید رز طلایی بهره خواهند برد

خبر ها پیرامون رنگ سرخ طلایی گوشی های آیفون جدید خیلی وقت است که بر سر زبان ها می باشد. علاوه بر این رنگ رنگ صورتی هم جز رنگی هایی است که خبر ها پبرامون آن زیاد است. چندی پیش بعضی منابع وجود این رنگ را تکذیب کردند اما دیروز مبع رسمی اخبار اپل وجود این رنگ را تایید کرد. همچنین این منبع وجود داشتن رنگ صورتی گوشی آیفون را رد کرد. همچنین اطلاعات تکمیلی تری با توجه با جستجو در سایت های طراح قاب برای آیفون بعدی به دست آمده است که نشان دهنده وجود رنگ رز طلایی یا سرخ طلایی آیفون جدید می باشد. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که گفته شد وجود دو رنگ جدید در سبد کالاهای اپل از چندین قوت پیش مورد بر سر زبان ها بوده است. اما رنگی که بر سر زبان ها بوده ، فقط یک رنگ نبوده است. بلکه دو رنگ بوده است. اما بر اساس اطلاعاتی که یکی از منابع نزدیک به اپل منتشر کرده است باید فقط منتظر رنگ سرخ طلای آیفون 6 اس باشیم.

01

همچنین با سری به محصولات اسپیجن در سایت آمازون می توانید دو محصولات این کمپانی برای آیفون 6 اس را مشاهده کنید که در یکی از این محصولات رنگ قاب سرخ طلایی می باشد. اسپیجن یکی از تولید کنندگان معروف گارد برای گوشی های همراه می باشید.

باید صبر کرد و دید که آیا اپل از آیفون 6 اس با رنگ سرخ طلایی یا رز طلایی پرده پرداری می کند.